tahun yang baru :D
Saturday 15 March 2014 • 00:01 • 0 comments
asslamualaikum :D

haiiiiiiiiiiiiii *lambai tangan. wargh setahun bhai aku tak update blog. hehehe. busyyyy +___+ . sekarang aku dah 16 tahun bhaii. dah menegah atas. wargh senior kut.

tahun 2014. banyak ubah aku. aku semakin matang. but, sometime ada lha jugak macam kanak kanak. it's normal kay. ibu ayah dah jarang marah aku. malah support aku dari belakang. thanks ibuu auah muuuaaaahhh :*

tahun nih aku jadi penolong ketua kelas. kelas yang aku impikan. SAIN TEKNIKAL. happening bhai. alhamdulillah dengan result pmr yang agak membangga kan aku dapat masuk kelas impian aku. kali nih no play play. just focus in the class. kelas aku tahun nih cantik. omggggggg ! ceria gilaaa. seronok siut. rasa macam hari hari aku nak pergi sekolah hehehehe. aku dapat guru kelas pun okay. Pn. zalihaa. graanggg but she very beautifullll. muak duia garang. aku selalu buat dia senyum. bila cikgu tuh senyum warghh terjelas awet muda diaa. :D cikgu cantik tahu tak.

hmm, tahun nih kawan baru. act, tak ada lah baru sangat. kawan lama jugak. tapi baru rapat. linda nini wawa anis fatin nawa balqis. diaorang lah lantik aku jadi penolong kelas. bangga siut. hehehehe :D thanks friendss.
ketua kelas aku still lagi faris halim. hahahha bestie aku :D.

afif azhan ? stilll bagi aku harapan dan bagi aku semangat yang padu hehehe :D sayang awak. tahun nih jarang text but still contact kay. bukan lost contact. hmm.

result ujian baru baru nih. hampeh sikit. 1A- 2B+ 1D 1G hmmmm. yang buat aku terkejut fizik aku A-. hahahahaa. ibu bangga bhai. sebab aku lah dalam keluarga yang dapat fizik A. hahah. tahnks ibu. dan aku lah yang cipta rekod dalam family mathematics gagal.

okaylah babai sampai sini kali nih coretan harian saya. asalamualaikum

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: SyuhaibaHamizi

Remember!!dont remove this section!!