old memory :(
Sunday, 23 March 2014 • 00:21 • 0 comments
asalamualaikum :D

hai semua. cuti sekolah dah menjelang. yeeeeee! seronok sangat. tapi kerja sekolah bertimbun. huh! ehhh tak elok merungut. terima jeh kerja sekolah tuh. nak pandai kan. act, cuti nih tak kemana so, bolrh lah siapkan kerja rumah semua. ececehhh nak jadi pelajar yang bertanggungjawab siapkan kerja sekolah. hehhe.

back to the topic. hmmm. ahmad aiman fazhlie. pernah ada dalam hati aku. hmm. dia tak lah kacak macam artis artis dekat malaysia nih sampai aku tergilaknan dia sangat sangat. dia biasa jeh. tapi nak buat macam mana dia dah tak nak aku ada dalam hidup dia. sedihhh :'(  its okay. harap harap dia tak lupa aku. btw, dia nih baik sangat. tapi nak buat macam mane dia dah pun pergi jauh dari hidup aku. kita still kawan kan :D





old memory in my heart. all the moment always in my mind :D

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: SyuhaibaHamizi

Remember!!dont remove this section!!