sepi .___.
Friday 2 August 2013 • 16:00 • 0 comments
assalamualaikummmmm :)
firstly dah lama sangat tak update bloggg. maklum lah sibuk ? hehehe. kesian blog saya. dah berhabukk. haicummmmmmm = : =

title pun macam dah sedih kan. hahaha. btw, tak ada lah sedih sangatttt. semua orang aku tengok happy jehh. bila diorang nangis ?

ustaz ada kata orang selalu ketawa nih jiwa dia sunyi. betul ke ? aah memang aku sunyi punn. tak ada siapa yang memahami aku. dekat rumah parents busy. no time for mee. asyik kerjaaaaaaaaaaaa :'( kalau balik dari hostel dapat jumpa ayah pun berapa kali jehh. baik tak payah balik rumah. duduk jeh dekat asrama.

dekat hostel??? krik krik krikk :'( sepi jugakk. tak ada siapa nak layan aku. kalau cakap pun orang buat bodoh jeh. whyyyyyyyyyyy ? tak penting ke aku nih ? haaaaaaaaaaaaaaaa! aku pun ada hati dan perasaan. asyik nak cari kesalahan aku jehh ? kesalahan kauorang? aku tahu aku nih selalu sakit kan hati orang. tapi kejam nya kauorang balas dekat aku.  :'(

orang teristimewa? sibukkkkk dengan keluarga. mungkin lepas rindu. yelahh rumah jauh. tapi kalau balik rumah jarang text aku? tak pernah luangkan masa dengan aku. kalau tak perlu kan aku lagi cakap ! aku boleh pergi dari hidup kau. tak payah seksa diri aku macam ni. terhenggeh tunggu kau. aku minta maaf masa berfday kau aku wish lambat. bukan apa sibuk sangat. sampai nak call ibu pun tak dapat. pagi tuh memang gembira sangat sebab nak call tau. sebab apa? aku rindu kau sangattttt :'( tup tup tup. kau cakap kawan kawan kau dah wish kau lebih awal dari aku. sumpah aku rasa sedih sangat. :'((((



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: SyuhaibaHamizi

Remember!!dont remove this section!!