i'm still waiting for you :'(
Monday 3 June 2013 • 20:23 • 0 comments
asalamualaikum :D haiiii semua apa khabar hari nihh ? dah lama tak update blogg kesayangan aku nihh. maafkan aku kayhh. maklumlah sibuk sikit. cuti sekolah kan. tulah sibuk sikit. actually aku terharu sangat walaupun aku jar4ang update blog nih tapi masih ada juga yang meninjau blog aku nihh. terima kasih semuaaaaaaa :')

dah baca tittle aku dekat atas kan. btw, aku sekarang dah kemnali single :'( memang pedih nak lepaskan dia . tapi nak buat macam mana? aku kena tabah tempuhi semua nihh. biar lah apa dia nak cakap tapi aku nak dia tahu yang aku sayang dia yang teramat sangat. aku taknak kehilangan dia tapi ? dia pergi tinggal ka aku.

aku harap lepas nih dia akan dapat kekasih hati yang baik dari aku. aku tak sempurna untuk dia. aku sentiasa harapkan kau sihat sejahtera. lepas nih aku dah tak ada untuk ingatkan kau tentang tarikh tarikh yang penting untuk kau. ingattt kau kena lakukan sendiri lepas nihh. jangan sedih kayyyy. aku bahagia dapat couple dengan kau. kau pernah cakap yang kau sayang aku sangattttt. aku pun sayang kau sangat.

aku akan tetap tunggu kau. pesanan terakhir aku. terima kasih sebab pernah terima aku dari sebahagian dalam hidup aku. terima kasih sebab kau tak pernah bencikan aku. kau selalu maafkan aku walau pun aku terkasar bahasa dengan kau. maafkan aku kalau aku ada buat kau sakit hati.

MUHAMMAD AFIF AZHAN saya nak awak tahu walaupun kita dah tak ada pape hubungan. saa akan tetap tunggu awak. saya tak pernah behenti untuk sayang awak . awak saya akan tetap rindu awak. ingat semua kenangan kita. awak lah couple saya yang paling lama. selama 7 bulan nihh saya mintak maaf. kalau-kalau saya ada terkasar bahasa dengan awak. awak jaga diri tau lepas nihh. maafkan saya NURUL HIDAYAH. dan awak izinkan saya untuk terus menyanyangi awak. akhir kata :'( saya selalu tunggu awak <3 you are my loveeeeee .________.




OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: SyuhaibaHamizi

Remember!!dont remove this section!!